مدیر عامل چاپ تندیس برتر : تهیه غرفه به‌ صورت چرخشی باشد

    0
    206
    چاپ تندیس برتر

    مدیر عامل چاپ تندیس برتر گفت: از ضعف‌ های نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته این بود ‌که می‌ توانستند به‌ سادگی تهیه غرفه را به‌ صورت چرخشی کنند.

    محمدرضا خسروی؛ مدیر عامل مجموعه چاپ تندیس برتر در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: از حضور در این دوره نمایشگاه چاپ بسیار راضی بودم، برای ما بسیار خوب بود؛ بازدیدکنندگان قابل‌ توجهی به مجموعه ما مراجعه کردند و این حضور برای ما بسیار راضی‌کننده بود.

    وی افزود: امسال دومین دوره بود که ما حضور در این نمایشگاه را تجربه می‌کردیم و بسیار راضی هستیم. عملکرد مجری نمایشگاه خیلی خوب بود و این دوره حتی قبل از برپایی آن نیز در مورد نمایشگاه مصاحبه کردند و اطلاع‌ رسانی خوبی درباره آن انجام شد.

    در این مقاله می خوانید

    مدیر عامل چاپ تندیس برتر : مجریان برگزاری روند خود را تغییر دهند

    چاپ تندیس برترخسروی ادامه داد: ما می‌ خواستیم در سالن ۳۸ غرفه‌ ای تهیه کنیم ولی به ما گفتند که ارجحیت با مجموعه‌ هایی است که سال‎های قبل در آن سالن بودند، با این تفاسیر شاید ما تا ۱۰ سال دیگر هم نتوانیم در سال ۳۸ غرفه بگیریم که این خود از ضعف‌ های نمایشگاه به‌حساب می‌ آید؛ این درصورتی است ‌که می‌ توانند به‌ سادگی تهیه غرفه را به‌ صورت چرخشی کنند.

    درست است که هزینه‌ی تهیه غرفه در سالن ۳۸ خیلی بالا است ولی بازدهی نیز به همان نسبت بالا است. ما این دوره هر چه سعی کردیم نتوانستیم در آن سالن غرفه بگیریم که امیدوارم با تغییر روند مجریان برگزاری در دوره‌های بعدی، تندیس برتر نیز بتواند به هدف خود برسد.

    مدیرعامل مجموعه چاپ تندیس برتر خاطرنشان کرد: ما از همه‌چیز این نمایشگاه راضی بودیم ولی بدی این دوره این بود که جمعه روز اول آن بود. اگر پنجشنبه و جمعه روزهای آخر بودند بهتر می‌شد، اگر در نمایشگاه دوره بعدی این نکته را در نظر بگیرند صد درصد بهتر خواهد شد.

    بیشتر بخوانید:

    مدیر عامل مجتمع چاپ پیشرو اورامان : نمایشگاه را به فصلی دیگر انتقال دهید

    بهره‌ گیری از تکنولوژی روز دنیا و دانش IT

    مقاله قبلیافول صادرات محصولات چاپی در نیمه دوم سال
    مقاله بعدیبررسی چالش ‌های کاغذی مطبوعات چهار محال و بختیاری

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.